Moduł zaopatrzenia w systemie KLL-ERP to kluczowe narzędzie do zarządzania procesem uzupełniania zapasów i zaopatrzenia firmy. Obejmuje on monitorowanie stanów magazynowych, zarządzanie zamówieniami u dostawców, planowanie potrzeb materiałowych oraz optymalizację łańcucha dostaw. Dodatkowo, integruje się z innymi modułami, co umożliwia dokładne prognozowanie zapotrzebowania na surowce, koordynację zamówień oraz kontrolę kosztów związanych z zaopatrzeniem. Dzięki temu firma może skutecznie zarządzać swoimi zasobami, minimalizując ryzyko braków materiałowych i zapewniając ciągłość dostaw.
Zaopatrzenie
Podstawowe informacje
Dzięki Bilansowi produktów dział zaopatrzenia otrzymuje automatyczne informacje o potrzebach materiałowych i towarowych. Cenniki zaopatrzeniowe aktualizują się automatycznie na podstawie dostaw lub poprzez dostęp do systemów B2B dostawców.
Dział zaopatrzenia może również poprzez system zarządzać zamówieniami kooperacyjnym. Prowadzenie rejestrów zleceń zakupu i dostaw umożliwia raportowanie ISO kompletności i terminowości dostaw.